Ring og bestil på tlf. 64 48 12 87

INFO

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål.

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

1. Hvad hvis jeg ikke er hjemme ved levering?

Det er intet problem. Vi sætter varen på det ønskede sted.

Værd opmærksom på hvis Vi/Expressen sætter varen foran din dør og at kødet ikke holder sig frossent længere end til kl. 00.00 på den pågældende dag.

2. Hvor sættes varerne?

Vi sætter varerne ude foran din dør medmindre du har oplyst et andet ønske ved bestilling.

3. Hvordan pakkes kødet under transporten?

Vi pakker kødet i termokasser/ Bæredygtige papkasser, ThermoBox. Som holder på temperaturen indtil kl. 00.00 på leveringsdagen.

4. Hvornår leverer I?

Vores varer leveres …dag i mellem 08:00 og 17:00 eller …dag mellem 08:00 og 17:00.

5. Fejl i leverancen?

Hvis der ved en fejl er noget galt med leverancen. Skal vi bede dig at skrive en mail til os på info@gelstedslagteren.dk ?

Vedhæft gerne et billede af fejl eller mangler.

6. Er det muligt at returnere sine varer?

Ved fejl/mangler bedes du kontakte os på info@gelstedslagteren.dk ? eller pr. tlf. 12345678 – Så finder vi en løsning

Det er ikke muligt at returnere fødevarer i henhold til lovgivningen.

7. Leveres kødet frossent eller ferskt?

Vi leverer vores kød fersk, dog leveres vores hakket oksekød, hakket svinekød og hakket kalv/flæsk frossent.